Snart kväll. Pizza!
Publicerat den

Halva eftermiddagen har nu gått och vi har hunnit med att äta, titta på Dr. Dolittle 3 och nu spelar vi Pitfall. Ett playstation 1-spel som pappa köpte för många år sedan. Dennis har aldrig provat det, utan endast sett mig spela och det var därför hans tur att prova - tyckte jag. Det är ett one playes-spel, så vi får turas om.

Det blev ingen frukost för vår del, utan vi gick direkt på mat. Det blev wok thai röd curry blandat med nudlar. Samma rätt som vi bjöd på när min familj var här för ett tag sedan - dock utan räkorna.

Av någon anledning har jag för tillfället ont i huvudet, vilket jag också har haft varje dag sedan veckan innan jul. Jag skulle tro att jag äter alldeles för dåligt samt att jag tänker för mycket. Det var t.ex. länge sedan jag åt frukost, så det kan vara en bidragande orsak.





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?