Selection
Publicerat den

Nu har folket åkt hem, vilket betyder att Dennis och jag nu är själva - katterna är givetvis också här. Vi har precis spelat lite Crash Bandicot 3, men jag gav upp då det gick dåligt. Jag har ganska dåligt tålamod när det gäller spel då jag verkligen hatar när det går dåligt. Många blir aggressiva när det går åt pipan, men inte jag. Istället för att visa aggressiva tendenser spottar och svär jag för att sedan pausa och återuppta spelandet när jag känner mig redo. Ingen idé att koka över. Det är ju trots allt bara ett spel. Inte hela världen, liksom.

Elias lämnade kvar sin glass, Selection från Ica. Det är en bytta med 550ml mangoglass. Dennis tyckte inte att den var god, men det tyckte jag. Jag tycker att smaken påminner om en av Nestlés fruktpuréer (är osäker över om det är exakt den). Jag är ett stort fan av barnmat då jag tycker att det både ser sött ut, men också smakar relativt gott. När Elias var liten brukade jag nalla av hans mat *höhö*.

För några dagar sedan provade jag även Carte d'Or Selection - White Chocolate red fruit. Den smakade precis som Solero (den mörklila)
.

Ica's Selection mango får 4/5 medan Carte d'Or får 3/5. Den hade fått högre poäng om det inte var någon vit choklad i. Vit choklad är visserligen gott, men här var bitarna bara allmänt irriterande och nästan ivägen.





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?