Sängliggandes
Publicerat den

Efter att ha spenderat större delen av dagen i köket och vardagsrummet har jag nu valt att bege mig till sovrummet. Dennis sitter vid tv:n och spelar med sin bror, så jag tänkte att jag skulle lägga mig här och kika runt lite samt spela på Spigo. Det är turnering i Fia med knuff om kl.21 som jag tänkte delta i.

Utöver städningen har det inte hänt så mycket idag. Vi var till affären en sväng på eftermiddagen då Dennis höll med mig om att tacos lät lockande, så det stod på menyn idag. Jag åt dock bara en stor, vilket jag i vanliga fall brukar göra då jag är liten i maten. Det var dock lika gott för det. Imorgon får det bli någonting lättare, någonting som vi har hemma.

Imorgon är det tänkt att jag ska ta itu med de uppgifter som jag skulle ha lämnat in under lovet, men som jag valde att strunta i. Jag har fortfarande den där komedin kvar, så jag tänkte att jag skulle göra klart den nu i veckan så att jag hinner lämna in den innan skolan börjar. Sen har jag två uppgifter som jag vill ha klara innan praktiken, som börjar v.4. Vi har dock inte fått någon deadline på dem.

När det gäller praktiken så ser det ut som att jag ska vara på en 6-9 skola och assistera idrottsläraren. Det ska bli spännande och jag hoppas att det kommer att gå bra.

Om en vecka återgår vi till skolan och det ska faktiskt bli skönt. Det är så tråkigt att gå hemma för länge då jag blir så fruktansvärt rastlös. Att vara ledig i 3-4 dagar är okej, men blir det längre än så tröttnar jag och vill ha någonting att göra.





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?