Praktiken spikad
Publicerat den

Praktiken är nu spikad och idrottsläraren skulle försöka att få tag i mig senare under dagen. Hon vill nämligen veta vad jag ska göra och om det finns några förväntningar på dem. Det är förstått att jag ska vara med på idrotten, men jag antar att hon vill veta mer exakt så att hon kan föra det vidare till den vikarierande idrottsläraren. Hon ska nämligen vara mammaledig fr.o.m v.5, så jag kommer att få vara med en annan senare.

Tack vare att jag nu vet hur det blir känner jag mig inte lika stressad som tidigare, vilket känns bra. Nu ska jag bara bli klar med alla uppgifter. En av dem började jag med igår och om jag arbetar lite på den varje dag är den klar senast om en vecka. Engelskan ska Dennis och jag slipa på idag. Den ska inte vara inlämnad förrän 10/2, men jag vill vara klar så snart som möjligt - som med allt annat.

Om bara några minuter ska jag cykla iväg på min rostiga cykel till Bombarier Arena då vi ska ha handboll där. Efter det ska jag åka hem för att duscha, åka ner på stan och äta pannkakor. Sedan har vi engelskalektion. Då ska vi tydligen leka lekar med klassen eftersom vi inte har tillgång till internet längre, vilket gör att vi inte kan dra igång några arbeten.





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?