Praktik
Publicerat den

Under dagen kommer alla i klassen att gå ut på praktik, förutom jag då min handledare inte kunde ta emot mig förrän imorgon pga. möte. Vi har dock sagt att jag ska komma dit runt kl.15 idag då hon ville träffa mig och få information om vad som krävs av både mig och skolan under dessa veckor, så jag kommer inte att köra igång förrän imorgon.

Eftersom vi har ett flertal uppgifter som skall göras under dessa veckor vet jag inte hur mycket jag kommer att kunna hjälpa till praktiskt, men jag hoppas att jag kan få möjlighet att hålla i en eller ett flertal lektioner. Vi har sagt att jag ska vara med och assistera samt observera, men vi ska prata mer om det idag.

För Er som inte hängt med ska jag vara på en skola för högstadieelever, åk.6-9. Jag ska praktisera med en av idrottslärarna.





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?