På bättringsvägen - förhoppningsvis
Publicerat den

Efter en stunds vila känns det som att det börjar bli bättre. För någon timme sedan gjorde Dennis i ordning två stycken varma mackor åt mig, men jag fick endast i mig en av dem då jag kände mig spyfärdig av att äta. Jag har nu ätit en till omgång glass, vilket gick bra. Jag har även försökt att dricka lite grann.

Vi får hoppas att detta har gått över imorgon, för då kommer mamma och ska sova här. Elias ska spela handboll i Bombardier Arena, så istället för att åka hem och komma tillbaka på söndag får mamma låna vår soffa.

Det är tänkt att vi ska åka till IKEA och jag vill verkligen följa med dit. Vi ska få en skohylla och en lampa till sovrummet och trots att mamma vet hur hyllan ser ut, men inte lampan så vill jag följa med. Det kan alltid vara kul att få komma ut lite. Det blir tråkigt att sitta hemma dag ut och dag in.





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?