Önskelista
Publicerat den

För någon dag sedan diskuterade jag och Dennis det här med min födelsedag. Jag berättade nämligen att vi kommer att fira den här i lägenheten, vilket inte var några problem. Han började då att fundera över vad han ska köpa till mig. Det är tydligen inte lätt då han säger att jag önskat mig så mycket.

Det jag vet att jag har önskat mig är:

- Fotoalbum
- Fotoframkallning av digitala foton
- DVD kombinerat med VHS
- Digitalkamera med minst 10mpx (har 7mpx på min nuvarande)
- Pengar till tatuering
- Pengar till kläder
- Tv-spelen jag hittade på Siba
- En ny tvärflöjt

Det jag önskar mig mest är dock pengar till tatuering. Det är någonting som jag vet skulle betyda mycket för mig med tanke på innebörden av det jag vill tatuera.

Nu blir jag givetvis glad över vad jag än får, men om jag fick välja så skulle jag vilja ha pengar till en tatuering. Jag måste bara komma fram till vem som ska göra den. Jag har ju kontaktat True Heart i Ludvika, men är osäker då jag tycker att 1200:- är lite saftigt för lite text. Jag har många bekanta som tatuerar väldigt bra, så någon av de kanske kan göra det ?



Ylva

SV: Tack att någon håller med mig!

För hur svårt kan det vara?

Och hon mår ju inte bra någonstans, och så ska hon ha barn på det? Hon är 15 år (lika gammal som jag) man har hela livet framför sig, hur ska det gå för henne i livet?

Så hon får skylla sig själv...



URL: http://yylvas.blogg.se/




Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?