Ny bloggdesign
Publicerat den

För snart 3 ½ timme sedan kom jag hem från skolan och enda sedan dess har jag lekt i Photoshop då jag varit sugen på att sätta ihop en ny bloggdesign. Trots att många sade att den förra var snygg kände jag att jag behövde uppdatera den med någonting som jag kände var mitt och det har jag nu gjort. :)

Den är visserligen inte jättesnygg, men jag får helt enkelt utveckla den med tiden och hoppas på att resultatet i framtiden kan bli ännu bättre. Det hade också varit toppen att ha en full version av PS. Nu har jag inte det och är därför begränsad i mitt arbete, vilket gör att det ibland ser ut som skräp.

Jag är hyfsat nöjd med denna. Den är mycket bättre än den svarta iaf, så vi får se hur länge det dröjer innan jag byter eller ändrar igen. *höhö*

NI SOM INTE KAN SE DEN NYA DESIGNEN KLICKAR PÅ F5.



Sara H

Tycker de va lite svårt att läsa textren. men annars va den jätte fin!



URL:


sarah med bebis i magen

tyacker som sarah . svårta att läas täksten



URL: http://respekteravar.blogg.se/




Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?