Utvilad
Publicerat den

Efter en god natts sömn har vi nu klivit upp och sitter för tillfället i soffan och tittar på tv. Vi har varit vakna i lite över 1 h, men vi brukar ligga och dra oss en stund vilket har gjort att vi inte klivit upp förrän nu. Efter gårdagen trodde jag inte att jag skulle få sova särskilt mycket, men det gick jag lyckligtvis. Jag vaknade första gången kl.08:45 av att katterna lekte med någonting. Det var en plopp till stolen, så jag gick upp och tog bort den för att sedan gå på toa. Efter det gick jag och lade mig igen och vaknade inte förrän kl.10:15. Natten har alltså varit bra och jag har sovit ut.

Jag sitter nu med en handduk i håret och väntar på att håret ska torka samtidigt som jag ser fram emot kvällen. Dennis och jag ska nämligen titta på filmen Dumpad medan vi äter pizza och annat gott. Det var tänkt att vi skulle ta en långpromenad idag, men han känner sig inte särskilt sugen på det då det snöar som attan här. Det har gjort det i ett par dagar nu. Istället tänkte vi spela lite tv-spel. Frågan är bara vad då vi tycker om helt skilda genre. Han gillar action medan jag helst spelar spel från när man var liten. T.ex. Mario (av olika slag), Spyro the dragon, Crash Bandicot m.fl. Trots att det är barnspel tycker jag att det är kul. :) Lite gulligt på något sätt.

Vad dagen mer har att bjuda på får vi se. Jag ska fundera ytterligare på det här med tatueringen.



Elin

mario är alltid kul att spela ska nog dfå robin att spela mario kart på wii med mig :)



URL: http://summermom.blogg.se/




Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?