Min dator får övernatta på skolan inatt
Publicerat den

Då var datorn inlämnad och kommer inte att återfås förrän imorgon eftermiddag. Klassen är visserligen på föreläsning då, så jag kommer att ta ut den på onsdag innan lunch. Som Ni säkert förstår så sitter jag vid Dennis dator för tillfället då han inte har kommit hem än.

När jag klev innanför dörren ramlade det som vanligt ut reklam, men också ett brev från Mälarenergi (om elen). Jag har under flera dagar haft funderingar på att ringa och fråga vart räkningen tagit vägen, men det behövde jag tack och lov inte göra nu.

Vi betalar vår el varannan månad och tidigare så har vi fått betala 600-700:- (för både elförbrukning och övriga avgifter), men fr.o.m första november bytte vi till ett billigare avtal (om jag förstått det rätt). Det sades att det skulle bli betydligt billigare och det kan Ni ger Er fan på att det blev. Denna gång får vi betala ynka 195:- (!!!!!).

Dennis är hemma om ca 1 h och då är det tänkt att vi ska äta hemmagjord potatisgratäng med köttbullar och grekisk sallad - det blev kvar från igår. Sedan ska vi prata - om vad får Ni fortfarande inte veta *höhö*. Sen blir det att ta det lugnt. Jag kan ändå inte arbeta på några av mina uppgifter utan datorn, så jag får vänta tills på onsdag.

Har Ni tur kanske jag slänger in något litet inlägg ikväll om hur allting har gått, utan att avslöja någonting. Har Ni tur kanske jag gör det, om det går bra. Kanske inte.





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?