Melodifestivalen 2011
Publicerat den

Tidigare under dagen hörde jag en diskussion angående Melodifestivalen och började då att fundera över när den kommer att dra igång eller om jag redan missat den. Jag var därför för en stund sedan inne på SVT's hemsida för att checka läget och såg till min lättnad att första deltävligen inte är förrän den 5/2.

När jag sedan kollade igenom alla bidrag upptäckte jag att Anders Fernette (tidigare kallad Anders Johansson) kommer att delta i deltävling 4, den 26/2. Snacka om att jag blev glad! Enda sedan han var med i Fame Factory har han varit min absoluta favoritsoloartist.

Under snart 5 år har jag gått och väntat på att han ska komma ut med ett nytt album (med tanke på att jag redan har alla) och har jag tur kanske han gör det snart. Vet vet?! :D





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?