Livräddning
Publicerat den

Måndagar är för mig väldigt lugna då jag endast går 2 h i skolan eftersom jag hoppade av matten. Under dagens lektion/pass fick  vi information om det nya datasystemet. Min mentor passade även på att prata med mig angående IdhA. Jag har nämligen ett område som jag måste komplettera/göra för att få betyg - livräddning.

Det fanns tillfälle redan på onsdag kl.09:30 på Lögarängsbadet, men problemet då är att min hårfärg kommer att gå bort och då har vi kastat bort pengar på det. Nästa tillfälle kommer under praktiken och jag funderar därför på om jag inte ska göra det då istället eftersom jag ändå har så slappt schema då. Skolan jag ska vara på har nämligen bara idrott 8 h/vecka, vilket betyder att jag endast behöver vara där någon enstaka timme om dagen. Jag skulle därför kunna vara med på livräddningen under praktiken utan problem.

Eftersom färgen kommer att gå bort får jag färga om det på sportlovet, som är v.9.





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?