Lista
Publicerat den

Vid ett flertal tillfällen har jag ramlat in på bloggar där 'ägaren' bifogat en lista - ungefär som nedan. Jag tycker att det kan vara ganska roligt att läsa om man tar sig tid att göra det. Som Ni ser är det 30st punkter och eftersom man svarar på en per dag tar det alltså en månad innan alla svar är färdigställda. Då många verkar påstå att de känner mig fast de inte har någon aning om vem jag är eller hur jag fungerar har jag nu börjat fundera över om inte jag också ska lägga in en sådan för att Ni ska få en så bra bild av mig som möjligt. Frågan är bara: Skulle det vara intressant att läsa eller är det bara bortkastade inlägg? Frågor som jag isåfall tänkte svara på ser Ni nedan:

Dag 1.  Presentation av mig själv.
Dag 2.  Mina föräldrar
Dag 3.  Mina syskon
Dag 4.  Min bästa vän
Dag 5.  Någon jag är stolt över
Dag 6.  Min första kärlek
Dag 7.  Min första kyss
Dag 8.  Vad kärlek är för mig
Dag 9.  Ett ögonblick
Dag 10. Mina drömmar
Dag 11. Mina rädslor
Dag 12. Mina passioner
Dag 13.
Mina planer och mål
Dag 14.
Saker som får mig att må bra
Dag 15.
Saker som får mig att må dåligt
Dag 16.
Någonting/någon jag saknar
Dag 17.
Någonting som upprör mig
Dag 18.
Någonting jag ångrar
Dag 19.
Min födelsedag
Dag 20. Min favoritplats
Dag 21.
En bild på någonting som gör mig glad
Dag 22.
Det här får mig att gråta
Dag 23. Om jag fick en önskan
Dag 24. Framtiden för mig
Dag 25. Bästa minnet från förra året
Dag 26. Någonting jag lärt mig den senaste månaden
Dag 27. Den här månaden
Dag 28. Varför jag började blogga
Dag 29. Meningen bakom mitt bloggnamn
Dag 30. Mitt liv - då och nu





Sara H

Det skulle vara intressant, Jag ska nog också göra en sån här, men jag är ju så dålig att berätta om mig själv, så första punkten kommer nog gå åt pipan xD



URL: http://[email protected]


emma

Ja jag ska börja ikväll med min :)



URL: http://mammaemmah.blogg.se/


Elin

Skulle va kul



URL: http://cooltjej92.blogg.se/


Susanna

Det vore kul läsning =)



URL: http://susannaas.blogg.se/




Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?