Leksaksaffär
Publicerat den

På vägen hem från skolan kikade Dennis och jag förbi vid Zetterlunds leksaker för att köpa en Uno-kortlek så att vi har någonting att sysselsätta oss med på t.ex. helgerna eller kvällarna. Butiken är väldigt mysig och man blir glad av att vara där. Det är fascinerande att se vad det finns för utbud idag jämfört med när man själv var liten. Det har tillkommit så mycket nytt.

Om vi bor kvar i Västerås efter att ha fått vårat första barn kommer jag att spendera mycket tid där. Jag kan t.o.m tänka mig att jobba i den butiken - eller iaf i en leksaksbutik - så jag funderar på om jag inte ska kontakta dem och fråga om man kanske kan få vara där vid sin nästa praktik (om vi inte måste inrikta oss på idrott) eller om möjlighet till ett deltids- eller extrajobb finns.







Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?