IKEA-besök
Publicerat den

Den senaste tiden har katterna roat sig med att riva sönder tapeterna, så vi har nu bestämt oss för att köpa 2st byråer från IKEA och ställa i hallen så att de inte kommer åt revorna. För tillfället har vi flyttkartonger som är staplade på varandra för att dölja den största revan, men vi kan inte täcka upp för de andra två och tänkte därför köpa byråer.

Vi kommer även att köpa kattmyntespray och spraya klösbrädan för att visa att det är den de ska använda istället för att riva på väggen. Frågan är ju om de river i tapeten för att det är roligt eller om de gör det för att fila klorna. Vi kommer att inköpa det vilket fall som helst och jag funderar även på om jag inte ska införskaffa ett par pingisbollar då jag vet att det är uppskattat.

Vi får se när vi drar oss mot IKEA. Kanske har vi turen att mina föräldrar kan skjutsa ut oss när de kommer på lördag. Dennis vill inte släpa på byråerna på bussen eftersom de väger 28kg totalt.



sara h

Jag vet inte riktigt, trodde det skulle vara bra men det var det

Ju inte, men nu har jag lärt mig det iaf. Får väl hoppas att

Hon bjuder igen på den.



URL:




Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?