I brist på rubrik
Publicerat den

Det blev en tidig morgon då jag börjar skolan kl.08:50. Jag hade hellre legat kvar i sängen då jag är både trött och för öm för att orka gå. Vi hade nämligen cirkelträning på gymmet igår och jag är seg som en kola då jag inte tränat sen veckan innan lovet. Det kändes dock bra att vara igång igen även om kroppen får vara öm ett tag. Spännande att se hur det går på handbollen imorgon.

Efter skolan kommer Dennis och jag att arbeta på min komedi och jag hoppas att det kommer att gå framåt med den. Jag känner mig nämligen väldigt stressad vilket resulterade i att jag var ganska deppig igår kväll. Jag fullkomligt hatar att jag ska vara petig med alla upgifter jag gör. Tänk om man bara kunde ha eld i fingrarna, men nej da.

Apropå gårkvällens "depression" så mår jag nu bättre. Jag känner mig bara allmänt stressad pga. att det är så mycket att göra och jag vet inte vad jag ska prioritera först för att det ska bli bäst. Jag tänkte skriva en lista när jag kommit hem, hur dumt det än låter. Det kanske gör att jag inte springer runt som en yr höna.

För tillfället snöar det och det verkar ha gjort det hela natten, så det ska bli tungt att gå till skolan. Det hade varit lättare att ta bussen, men jag har inte råd att åka både hem och från skolan utan får välja. Då känns det lika bra att gå även om det kommer att bli jobbigt med all snö. Jag kommer säkert att slå ikull mig denna gång också, men då är det så.





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?