Hem ljuva hem
Publicerat den

Efter en lång dag på praktiken har jag äntligen kommit hem och sitter nu i soffan för att återfå värmen.

Dagen har varit väldigt seg, men helt okej ändå. Jag kom till praktiken kl.08, men hade ingenting att göra förrän kl.08:50 då jag skulle följa med vikarierna till friidrottshallen. Åk.8 skulle nämligen ha fyspass, så jag fick vara med och hjälpa till. Nu gjorde jag visserligen inte särskilt mycket, men jag var ändå delaktig.

När klockan var 11:30 var vi klara och begav oss tillbaka till skolan (där jag gör min praktik). Det var dags för lunch men lärarna försvann vilket resulterade i att jag inte åt eftersom ingen visat mig matsalen. Det resulterade i att jag inte åt förrän kl.15:15 då det var fika.

Från kl.12:45 till kl.15:15 arbetade jag med en av mina uppgifter som ska göras under praktiken. Det var ganska jobbigt att sitta med det så pass länge. Skolan har inget trådlöst nätverk, så jag hade ingen tillgång till internet utan var då tvungen att arbeta hela tiden. Nu fick jag visserligen saker gjorda, men när man sitter med hjärnsläpp kan det vara jobbigt.

Nu är jag iaf hemma, vilket känns skönt. Har saknat Dennis hela dagen.





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?