Helgen nalkas
Publicerat den

Denna vecka har gått förvånansvärt snabbt. På något sätt känns det som att det fortfarande är måndag, men det är redan torsdag vilket innebär att det imorgon är sista dagen innan helgen.

Efter att Dennis har slutat skolan imorgon eftermiddag tar vi oss en tur till Willys för att köpa ingredienser till tårtan samt kattsand. Sen blir det raka vägen hem och zzzzzzzova. Jag har inte sovit ordentligt på tre dagar, så Ni kan ge Er fan på att jag tänker sova nu när jag inte måste ställa någon klocka. Nu ska vi visserligen fira min födelsedag på lördag, men folket kommer inte förrän runt kl.12 vilket gör att jag iaf hinner sova till kl.10-11.

Detta är första helgen på året som vi faktiskt har någonting planerat, så det ska bli skönt att slippa sitta hemma och rulla tummarna. Nu ska vi bara komma på vad vi ska göra på söndag. Uno-turnering antagligen.





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?