Gungeli gung
Publicerat den

Trots att natten har varit bra har jag nu varit sängliggandes så gott som hela dagen. Enda sedan jag klev upp har jag varit väldigt yr och så fort jag sitter upp eller står känns det som att hela världen gungar. Det ser t.o.m ut så.

För en stund sedan var jag på toa och när jag tittade på skurhinken såg det ut som att den gungade fram och tillbaka. Jag vinglade även till när jag skulle gå in till sängen igen.

Dennis frågade vad jag har gjort och det kan jag inte svara på. Jag skulle tippa på att det kan bero på att jag ätit dåligt de senaste tre veckorna. Att kroppen nu säger ifrån.

Vi ska strax gå till affären och köpa godis till mig så att jag får i mig lite socker i hopp om att jag ska piggna till. Sen tänkte jag försöka äta ordentligt senare under dagen.





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?