Frustration och skräckfilm
Publicerat den

Under gårdagen hände det inte speciellt mycket. Dennis spelade wow med sina kompisar medan jag hängde på Familjeliv. Jag har inte kunnat sluta tänka på den där forumtråden. Jag blir så fruktansvärt arg, men det var som jag sade till Jonna för ett par dagar sedan: vi har alla olika åsikter och har rätt att uttrycka dem då vi har yttrandefrihet i Sverige. Jag tycker bara att det är så fascinerande hur folk kan se på saker och ting. Sen om det är bra eller dåligt är en annan sak.

Hur det kommer att gå för kvinnan lär vi aldrig få veta då hon av misstag råkade avslöja vem hon var (hon skrev först anonymt), vilket resulterade i att hon avregistrerade sig på siten. Hon skrev i ett av sina senaste inlägg att hennes man insett sina fel och det låter därför som att hon kommer att stanna, vilket jag tycker är dumt. Det finns såklart de män som endast använder sig av våld en gång och sedan blir bättre, men en gång är fortfarande för mycket!

Utöver att hänga i forumet tittade Dennis och jag på film under kvällen. Vi tittade på Scar. Jag trodde att den skulle vara dålig, men den var faktiskt bra. Jag tyckte inte att den var ett dugg äcklig, som min karl gjorde, utan jag kunde inte sluta tänka på varför man gör en sådan sak. Hur kan man njuta av att plåga och döda tonårsflickor? Människor överhuvudtaget.

Efter filmen satt vi och tittade på tv, men vid kl.01 gick vi och lade oss. Klev upp ur sängen gjorde vi för snart en timme sedan. Jag känner mig faktiskt utvilad idag och är inte ett dugg seg, så jag skulle nog kunna säga att det var en bra natt trots att det var riktigt varmt i rummet.

Vi har inga planer för dagen, men jag funderar på om jag inte ska städa lite grann. Katterna drar med sig kattsand ut på golvet, så det ska bort. Sen får vi se vad som händer.






Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?