Fruktsallad
Publicerat den

Under den senaste halvtimmen har jag varit hungrig och trots att maten står på spisen är det inte den jag längtar till, utan det är fruktsalladen som vi ska mumsa på ikväll! Strax innan Dennis och jag kom hem från skolan var vi på Ica i stan för att köpa frukt samt grädde.

Salladen kommer att bestå av kiwi, ananas, persika, vindruvor, färska jordgubbar och vattenmelon. Gud, vad det ska bli gott! Jag har redan varit och nallat av vindruvorna, men fick hejda mig eftersom det snart är mat. Det blir hemmagjort mos och köttbullar. Kanske lite grönsaker.

Ikväll går det ingen bra film, så Dennis ska se om han kan skicka över sin nedladdning av Hipp Hipp till datorn som är inkopplad i tv:n (vi använder den ibland som dvd då vår riktiga dvd har pajjat). Jag hoppas att det går eftersom den serien är rolig. Speciellt Morgan. xD





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?