Friluftsdag
Publicerat den

Efter en god natts sömn blev det en tidig morgon för hela hushållet. Strax innan kl.07 vaknade jag upp av att jag fått för mig att jag hört någon låsa upp ytterdörren, så jag rusade upp ur sängen för att titta. Det slutade med att jag väckte Engla och hon skrek i ca 20 min. Hon lyckades även öppna sovrumsdörren två gånger, så vi får se hur vi gör om vi provar att ha dörren öppen om nätterna eller om vi låser den. Det är bara att vi provar oss fram och ser vad som känns bäst.

Idag har vi på John Bauer friluftsdag. Jag vet dock inte om hela skolan ska iväg eller om det bara är hälsa- och idrottsprogrammet, men vi ska iaf till Björnö och åka skidor/snowboard/pulka. Jag har ingen som helst lust att vara med och Dennis föreslog att jag skulle sjukanmäla mig, men jag tänker inte göra det utan jag följer med ändå. Dagen börjar kl.10 och slutar runt kl.13:20, så den håller inte på särskilt länge. Den lilla tiden kan jag stå ut.

När jag kommit hem tänkte jag att jag skulle försöka bli klar med renskrivningen av Att starta en förening. Jag måste hinna skicka ut dokumenten till min grupp, men också till vår lärare innan vi redovisar. Det är inte mycket kvar som ska göras, så när den uppgiften är klar ska jag påbörja en annan. Föreslagsvis engelskan. Jag har tre veckor kvar att göra klart den och det borde jag faktiskt klara. Jag får helt enkelt försöka att arbeta lite varje dag och inte ge mig förrän jag fått till några rader om dagen.

Jag vill även passa på att meddela att min blogg igår hade rekord vad gäller både sidvisningar och unika besökare - mer än dubbelt så mycket som jag annars brukar ha, så det var väldigt roligt. Många kommentarer fick jag också även om det var tråkigt att endast 2st vågade skriva ut sitt namn.



Ansa Hedblom

Alla får naturligtvis tycka vad dom vill men jag reagerade också över att man gärna kommenterar men inte törs stå för det man säger genom att inte sätta ut sitt namn. Är man månne själv rädd för att få skit för vad man tycker? Om man nu blir så upprörd och irriterad över vad som skrivs kanske man ska låta bli att läsa bloggen.



URL:




Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?