Fredagsmys - imorgon
Publicerat den

Jag kan inte förstå vart tiden tar vägen. Det känns som att det var lördag igår och det är redan torsdag, vilket innebär att det är sista skoldagen för veckan imorgon.

Första lektionen kommer att äga rum på Njoy och det är sagt att vi ska ha yoga. Förra gången tyckte jag att det var enformigt och jag tror inte på dessa energier samt att jag inte har den koncentrationsförmågan för en sådan aktivitet. Det kan dock vara skönt att göra någonting som inte tar alldeles för mycket på krafterna eftersom det faktiskt är sista dagen för vecka. De flesta brukar vara trötta och inte särskilt sugna på att träna, så då kanske yoga är perfekt. Vad vet jag?

Efter lunch är det tänkt att grupperna ska redovisa sin uppgift om att starta en förening, men jag fick idag reda på att alla i min grupp kommer att vara frånvarande imorgon vilket innebär att jag är själv. Det betyder alltså att vi får skjuta fram redovisningen, antagligen till en måndag under praktiken eftersom praktiken endast avser tis-fre. Måndagar är vi i skolan.

På eftermiddagen är det tänkt att Dennis och jag ska åka till Willys för att köpa en stor säck kattsand. De finns inte på butikerna här, så det blir att ta bussen ut till Erikslund och köpa med sig en påse på 20 liter. Vad som händer efter det vet jag inte, men jag skulle tippa på att vi på kvällen kommer att titta på en film - som vi brukar göra. Frågan är bara vilken det kommer att bli.





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?