Fortfarande snurrigt, men bättre
Publicerat den

För en stund sedan puttade Dennis på mig och sade att vi inte får ligga i sängen för länge då mamma och Elias kommer idag. Han sprang då iväg och duschade medan jag gosade med katterna. Samtidigt startade jag telefonen och fick då ett sms av mamma om att de precis åkt. De är här om ca 1 ½ h, så det var bra att vi klev upp nu och inte sen.

Efter att Dennis har duschat klart tänkte jag duscha samt tvätta håret. Efter det blir det frukost och när folket har kommit åker vi till IKEA. Jag känner att det går även om jag är lite vinglig. Det är dock inte lika illa som igår. Jag mår inte illa, jag har inte feber utan jag är endast yr. Yrseln är inte heller lika som igår, utan det har blivit bättre och jag kan gå som vanligt utan att behöva vara rädd för att ramla. Jag behöver alltså inte hålla i mig i någonting, utan kan stå upprätt själv.

Vad det var som gjorde att jag mådde som jag gjorde vet vi fortfarande och lär väl aldrig få veta heller, men att jag är på bättringsvägen är det enda som räknas.





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?