Första dagen på det nya året.
Publicerat den

Första dagen på det nya året har än så länge varit bra då jag fick sova länge för första gången på två veckor. Jag vaknade strax efter kl.08 av att Engla skrek, men jag ignorerade henne och försökte att somna om. Det slutade med att vi klev upp kl.10:25. Vi har alltså varit uppe i ca 1 h och på den tiden har jag hunnit äta glass och lite kex.

Dennis och jag stannade uppe till kl.00:30 igår kväll/inatt. Han vill titta på fyrverkerierna då det är ett måste enligt honom, så efter att alla slutat smälla gick vi in i vardagsrummet för att prova mitt nya tv-spel. Det blev diss direkt då man inte kunde styra med pilarna, utan endast med analogerna. Det fungerar inte för mig delvis pga. mina korta tummar (når knappt), så Dennis har satt ut en annons på det. Jag spelade i max 5 min och det var inget begagnat spel när jag köpte det, så det är i väldigt bra skick.

Efter att jag surat klart över spelet gick vi och lade oss. Jag sov oroligt som vanligt, men det känns som att det är på bättringsvägen. Jag hoppas att få kunna sova ut lite innan skolan börjat. Bara vakna upp en morgon och känna sig utvilad istället för ständigt seg.

Vi har inte planerat någonting för dagen förutom maten, så vi får se hur det blir.





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?