Förberedd (?)
Publicerat den

Efter en timmes vila efter att ha gråtit en skvätt känner jag mig nu lugnare och på något sätt mer förberedd. Dennis är hemma om ca 1 h, men vi får se om vi kastar oss in i diskussionen direkt eller om han väljer att hämta andan och ta det lugnt en stund.

För att tänka på någonting annat tills han har kommit hem har jag anmält mig till en Fia med knuff-turnering som startar när som helst. Jag anmäler mig ofta till dem då jag tycker att det är kul. Vi får se hur det går idag. Sist gick det inte särskilt bra, men det är trots allt bara ett spel.



Carro

Jag tycker du har skrivit i bloggen om att ni har diskuterat de flera gånger, iallafall att du vetat vad han vill och då borde ni ju ha pratat om de?!



okej



URL:




Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?