Flush
Publicerat den

Klockan är strax efter 12:30 och jag har ännu inte gjort någonting vettigt av dagen. Enda sedan kl.09 har jag spelat och blev klar för en stund sedan.

Om en stund är det tänkt att vi ska äta, men jag har ingen aning om vad det blir. Dennis var igår sugen på pizza, så han kanske får för sig att äta det idag. Med tanke på hur jag blev att må sist jag proppade i mig pizza är jag osäker över om jag vågar äta det igen. Ska jag mot förmodan göra det blir det utan kyckling då jag misstänker att det kan ha varit den som fick mig att må så dåligt för någon vecka sedan.

En annan sak som jag kom att tänka på nu när jag ändå är igång och skriver är att jag hoppas på att hitta en annan lägenhet så snart som möjligt. Som jag tidigare skrivit så tycker både Dennis och jag att denna är alldeles för dyr med tanke på skicket. Sedan är det bara krångel. Det är ständigt inbrott i förråden, saker är trasiga och nu helt plötsligt så har det blivit stopp i avloppet. Det "roliga" är att vi endast har spolat ner urin och avföring i den, så hur det kan ha blivit stopp vettefan. Jag är dock inte förvånad för den här lägenheten är fan bara skit! *höhö*





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?