Det tar sig
Publicerat den

För första gången på snart 2 ½ vecka har jag fått sova ut. Dennis och jag gick till sängs runt midnatt igår. Jag tog för givet att jag skulle sova oroligt ännu en natt, men icke. Jag vaknade för ca ½ h sen och känner mig nu utvilad och ganska imponerad. Efter så många nätter av sömnsvårigheter trodde jag att det aldrig skulle hinna bli bättre, men nu känns det som att det faktiskt är på gång.

På menyn idag står städning av köket. Det är disk, nedtagning av julpynt och avtorkning av bänkar som gäller. Dammsugning av lägenheten och heltömning av kattlådan togs omhand igår.

Förutom det har jag ingen aning om vad som händer. Det återstår att se. Jag kanske får för mig att forstätta med mitt album.





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?