Daimtårta och fotoram
Publicerat den

Maten ligger i magen och sover så gott medan jag väntar på att tårtan ska tina. Det är ca 15 min kvar, så jag hinner återhämta mig från potatisgratängen innan jag klämmer i mig efterrätt. Som det ser ut nu kommer jag att smälla i mig halva tårtan då det är så fruktansvärt gott. Det kommer dock att bli ännu godare i helgen då jag ska göra gräddtårta. Vi får se om Dennis orkar vispa all grädde själv eller om jag får hjälpa till. Vi har nämligen ingen elvisp.

Strax efter att gratängen ställdes in i ugnen pysslade jag med att sätta in foton i ramen jag fick av Dennis. Först visste jag inte vilka jag skulle välja, men det fick bli bilder från minneslunden. Mycket snyggare med samma tema och liknande färger på alla foton istället för en enda stor regnbåge.



Sara H

Ingen bild på ramen ? =)



URL:




Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?