Dag 19
Publicerat den

Min födelsedag


Min födelsedag inträffade för tre dagar sedan, alltså den 26/1. Dagen började med att jag vaknade mitt i natten pga. av att Engla skrek. Sedan tror jag att jag var nervös inför min första dag på praktiken, vilket gjorde att jag inte kunde sova ordentligt.

Jag tog bussen till skolan (där jag praktiserar) kl.07:23 och var framme ca 30 min senare då jag var tvungen att gå från stationen. Under de 2 h och 40 min som jag var där fick jag presentera mig samt arbeta med min första uppgift, som ska redovisas nu på måndag.

När jag var klar för dagen åkte jag hem för att invänta Dennis. Han kom ett par timmar senare och jag fick då öppna min present: fotoramen som jag visat bild på tidigare. Jag provade även mitt ögonbrynskit som jag fick av mamma.

Efter att jag var klar med presentöppningen började vi med maten och Dennis hade oturen att få springa iväg till Ica då vi dagen innan glömt att köpa grädde. Precis när han kom hem var jag klar och gratängen skulle ställas in i ugnen. Jag upptäckte då att jag endast dragit på lyset, men ingen värme och vi fick därför vänta en stund.

Vi åt sedan mat samt efterrätt, vilket var gott. Sedan minns jag inte att vi gjorde så mycket mer. Jag har säkert skrivit om det i tidigare inlägg, så Ni får isåfall fiska där.

Min födelsedag var iaf inte särskilt händelserik, men ändå bra.





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?