Brist på bilder
Publicerat den

Den senaste tiden har det varit snålt med egentagna bilder här i bloggen, så jag har lovat mig själv att försöka använda min digitalkamera mer ofta. Nu vet jag inte vad Ni tycker, men jag anser att det är så mycket roligare att se bilder som bloggskrivaren själv har tagit än att h*n lägger upp bilder som är tagna från internet. Det finns dock undantag och det kan jag tycka är okej, men jag känner att jag vill lägga ut fler bilder som jag själv har tagit.

Problemet är dock att min kamera är väldigt känslig för ljus och jag tycker mig därför behöva en ny och kommer att införskaffa mig en när jag har råd. För närvarande har jag 7.1 mpx, men skulle vilja ha mer. Jag vet dock inte hur mycket jag behöver med tanke på att jag inte är ute efter att ta några proffsbilder, utan jag vill helt enkelt att bilderna inte ska bli suddiga, mörka osv.

Har Ni några tips på en bra digitalkamera?






Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?