Beslutsångest
Publicerat den

Under 2 ½ h har jag funderat över det här med min blivande tatuering och nu kommit fram till att jag vill börja med att göra en av mina dikter. Exakt vart på kroppen har jag ännu inte listat ut. Kan hända att det blir på armen eller skuldran.

Jag fick förslaget att skriva en ny dikt om jag hade svårt att välja, men det gick inte särskilt bra. Det brukar ta mig upp till en månad att skriva en då jag är väldigt petig med hur resultatet blir, så den idén skrotade jag. Jag har istället kollat igenom mina dikter och har nu hittat tre potentiella:



"Kärleken till dig kommer aldrig att ta slut.
Saknaden av dig kommer aldrig att dö ut.

Minnena lever vidare än
Och jag önskar att du fick vara en del av mig igen.

Jag vet att vi kommer att återförenas en dag
Trots att det inte är än på ett tag.

Tålmodigt jag kommer att vänta på dig
Tills du än en gång är hos mig."


"Saknaden av dig är så stor.
Du finns ej mer, men i mitt hjärta du nu bor.

Jag tänker på dig varje minut
Och saknaden av dig tar aldrig slut.

Dag efter dag skriker mitt hjärta efter dig
Och jag önskar så att du vore hos mig. "



"Jag kan inte hålla tillbaka
Tårarna bara rinner
Sakta rinner de ner för min kind,
Då minnena aldrig försvinner.

Du lever inom mig
Trots att du inte finns.

När jag tänker tillbaka på livet
Är du det finaste jag minns.

Du förändrade mitt liv
och jag kan inte tacka dig nog.

Jag kommer alltid att sörja dagen då du dog."



Elin

Tycker första skulle passa, om du har den vid axeln på ryggen så som det var på en bild du har lagt upp



URL: http://summermom.blogg.se/


Kenjii

Alla är bra, men om jag skulle valt, så hade jag valt den andra i mitten :) KRam



URL:


Carro

Ett tips, välj någon annanstans än magen, för blir du gravid och sen får bristningar blir de inge snyggt! Då kanske du måste göra om den på nå vis. Jag vet många som har gjort tatueringar på magen eller ja, typ på sidan av magen från revbenet och neråt.... och en av dom har fått barn nu och hon måste i princip fylla i och hålla på innan de ser bra ut igen. Om du inte får bristningar så blir ju magen iallafall uttöjd och de blir ju tatueringen också.

nåt att tänka på iallafall



URL: http://[email protected]


Sara H

Många av dom där dikterna är ju jätte bra :)



URL: http://[email protected]




Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?