Återställd
Publicerat den

Efter en orolig natt har vi alla klivit upp. Elias sov på hotellet tillsammans med resten av sitt lag medan vi andra sov i lägenheten. Mamma åkte iväg till Bombardier kl.09 och vi låg kvar i sängen fram tills kl.11. Nu sitter vi vid respektive dator och kikar dagens info. Jag har inte hittat någonting roligt och intressant än, så jag tänkte läsa lite bloggar snart.

Vad gäller mitt välmående så är jag helt återställd nu. Jag är varken yr, illamående eller febrig utan jag mår nu bra. Det måste ha varit matförgiftning. Jag är glad att jag inte spydde bara. I sommar är det 10 år sedan jag gjorde det sist, så jag avstår gärna.

Vad som står på schemat idag vet jag inte, precis som alla andra dagar. Vi brukar i normala fall inte planera någonting, utan är ganska impulsiva av oss. Disken måste vi ta itu med, så det kommer iaf att göras under dagen. Sen får vi se.





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?