Tack, gubben.
Publicerat den

När Dennis kom hem från skolan hade han med sig en ask Aladdin samt ett kort till mig. Jag hade en svag aning om att han skulle köpa någonting, så det var väl tur att jag bestämde mig för att köpa någonting till honom också så att han inte blev utan.

Vi har precis blivit klara med maten och jag har ätit en bit tårta också. Det är trots allt alla hjärtans dag, så jag tyckte att vi kunde få unna oss en tårta. Får se hur många dagar det tar oss att äta upp den.

Tack så mycket för chokladen och kortet, älskling.



Jenny

Du gnäller på din vikt, din kropp osv. Om du vill ha resultat sluta med godis bakelser pizza osv. Börja träna och ät mer grönt!!



URL:




Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?