Make a memory
Publicerat den

Det var tidigare sagt att jag skulle avvakta med att beställa diverse tillbehör till systemkameran tills den har kommit tillbaka från reparationen, men det är/var svårt att hålla sig eftersom det är så fruktansvärt roligt att fotografera. Det klickades därför hem ett ljustält och en reflexskärm i söndags som vi passade på att hämta ut när vi handlade på affären under gårdagskvällen.

Att sätta ihop tältet var ingen barnlek, utan det tog upp till en halvtimme innan det gick upp för mig hur väggarna skulle sitta. Det gick t.o.m. så långt att vi tvingades att leta reda på en bild av det på hemsidan. Så svårt ansåg vi att det var. Vi lyckades dock till slut, vilket är huvudsaken. Nu skall jag bara lista ut hur reflexskärmarna skall användas, men det är det minsta problemet. Först skall MediaMarkt ringa och meddela att kameran är klar. Att det bara är att komma och hämta den. Den skulle ha varit klar (beräknat) för en vecka sedan, så jag tycker att de borde höra av sig snart. Den skall vara i min ägo senast den 26:e då det har gått fem veckor (maxtid).

Apropå tillbehör så har jag bestämt mig för att införskaffa nio stycken bakgrunder, sju stycken dvd-filmer om redigering, två stycken produktbord, två stativ, två stycken objektiv,
en reflexarmshållare och UV-filter. Det är en dyr hobby, det här. Tycker dock att det är värt varenda krona.



Erika - En Svår Graviditet

Det är en kamp att hålla sig i form också anser jag :) all lycka till=)



URL: http://erikaaaas.webblogg.se/


Johanna Kvarnström - makeup artist

Sv: Tack så mycket! :) Det värmer att höra!



Ja jag gör gärna privatjobb mot betalning :)



När är balen?



Kram




Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?