Svar på kommentar
Publicerat den




1. Flera gånger om dagen genom Bloglovin.

2. Det beror helt på vad det är som står i diverse inlägg. Väljer jag att inte kommentera beror det förmodligen på att det som skrivs inte är intressant eller att jag inte finner vettiga ord att sända.

3. Skall man jämföra med de städer som jag bott i tidigare ligger Västerås i topp (efter Falun). Jag trivs alltså väldigt bra, mycket tack vare Dennis och skolan.

4. Ingen. Vi har (hur skall man säga det?) glidit ifrån varandra eftersom man ständigt förändras - speciellt i tonåren.

5. När mamma meddelade mig att jag kommit in på innebandygymnasiet i Falun samt dagen då jag fick positivt på graviditetstestet.

6. Som det ser ut nu kommer vi att flytta till Göteborg (förutsatt att vi får jobb eller kommer in på någon utbildning). Skulle det mot förmodan ta slut mellan mig och Dennis kommer jag inte att återvända till Smedjebacken, utan då beger jag mig till den stad där jag får jobb.





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?