Tatuering
Publicerat den

Jag har i 20 månaders tid funderat över om jag ska göra en minnestatuering för Kim och nu har jag äntligen bestämt mig. När jag kom på idén om att göra detta var jag inne på att tatuera en ängel mellan skuldrorna, men så kommer det inte att bli. Med tanke på att en tatuering är permanent vill jag inte göra någonting som jag sen ångrar och har därför bestämt mig för att skriva "KIM" med skrivstil i nacken. Typsnittet kommer troligtvis att bli Künstler Script eller Shelly.

När jag kommer att göra den är inte bestämt, utan det kommer att bli när jag har råd. Jag har heller inte bestämt mig för vem som ska tatuera mig. Har rådfrågat på Facebook och fått ett förslag. Jag vet några som tatuerar, men är osäker över om de vill göra det på mig och vad de isåfall kommer att ta. Vill inte att det ska bli för dyrt.



anonym

tänk när du mår bättre och inte sörjer på samma vis. då kommer du att ångra dig.



URL:




Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?