En timmes sömn
Publicerat den

Efter att ha setat uppe och löst kordord till kl.05:45 bestämde jag mig för att försöka sova. Eftersom jag var täpt i näsan fick jag andas med öppen mun, vilket inte är så kul när man har ont i halsen. Det fungerade dock och jag fick sova i kanske 1-1 ½h. Dennis och jag klev upp kl.08:20, så jag har varit uppe ett tag nu.

Jag har precis ätit vad jag kallar luciafrukost (lussebullar) och även bestämt mig för att gå till skolan. Det handlar ändå bara om 2h. Frågan är bara om det blir promenad, cykel eller buss.

Sen tänkte jag att jag skulle färga håret håret om någon timme. Det ska bli spännande att se hur resultatet blir. Förhoppningsvis bra.



Sara H

Tack :) kan du tipsa om någon sida :)



URL: http://sarahagelberg.blogg.se/




Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?