Innebandyhelg
Publicerat den

Efter att ha pratat lite med Sara har vi bestämt oss för att vi ska ta en helg då vi tittar på innebandy. Den 12/12 är det derby här i Smedjebacken då Harnäs IF (min modersklubb) möter IBF Ludvika. Det är visserligen herrarna i division 5 som spelar, men vi tänkte att vi skulle titta eftersom det kan hända en hel del. Vi vet ju hur karlar blir när det är derby *inga kommentarer*.

Om jag känner mig redo för att träffa henne tidigare så kommer vi att titta på IBF Ludvika när de möter Söderbärke GOIF den 6/12. Det beror helt på hur jag känner mig, men det är iaf bestämt att vi ska se derbyt den 12:e.

Jag vet att hon inte är sådär jätteintresserad av innebandy, men jag kan behöva göra saker som jag tycker om just nu så vi tänkte passa på att prata av oss lite medan vi tittar på innebandy. Jag tror att det kan vara nyttigt för mig att få tänka på någonting annat just nu.

Sara och jag har lagt in andra saker i schemat, men eftersom jag inte mår så jättebra just nu kommer vi att vänta med det tills jag känner att jag har fått jobba med mig själv. Eftersom jag har socialfobi är det ändå ingen idé förrän jag har fått jobba med det och känner att jag kan vara där det är mycket folk.



Sara

Det här blir skit bra gumman =)

Allt behöver inte hända på en gång, utan det får ta den tid du behöver =)



URL: http://thesweetyangel.blogg.se/




Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?