Det handlar alltid om pengar
Publicerat den

Jag har nu kommit på fler saker som jag vill göra för att hålla kroppen i trim, men det jobbiga är att det såklart kostar pengar (som allt annat).

Jag vill börja gymma och simma, men då måste jag såklart ha pengar till det vilket jag inte har. Om jag ska vänta tills jag får egna pengar måste jag vänta tills i september nästa år och det har jag ingen lust med. Därför tänkte jag att jag skulle önska mig pengar i julklapp och födelsedagspresent så att jag kan ha råd med en bikini och ett halvårskort i simhallen (tar simningen först eftersom gymkortet är ganska dyrt). 

Eftersom jag inte tycker om att göra saker själv skulle det vara kul om någon ville göra mig sällskap på gymmet och i simhallen, men är det så att ingen vill göra mig sällskap så går jag själv. Jag tänker inte backa ur bara för att jag får gå själv.

Än så länge får jag hålla mig till det som är gratis: promenader och styrketräning hemma. Sen när jag har råd tänker jag bygga på det med annat.



Sara

Jag kan följa med dig och simma :)



URL: http://thesweetyangel.blogg.se/




Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?