Ändring i träningsprogram
Publicerat den

För inte så länge sedan bestämde jag mig för att jag skulle börja träna dagligen. På tisdag ska jag börja på mitt träningsprogram så jag tänkte testa på det lite grann idag. Jag har konstaterat att jag inte kommer att kunna använda motionscykeln som står på mitt rum. Knäna orkar inte mer än 2 minuter så därför har jag bestämt mig för att jag ska byta ut motionscykeln mot en långpromenad istället. När våren kommer blir det löpning på elljusspåret istället. Resten av träningsprogrammet kommer jag att kunna utöva, bara det att jag får byta ut cykeln mot promenader.

Det borde inte vara någon fara med tanke på att jag då får komma ut lite och samtidigt får jag lite frisk luft. Synd bara att jag inte har någon MP3, men jag får väl önska mig det när jag fyller år eller se om det är någon annan i familjen som har en att låna ut.

Det ska iaf bli skönt att ta tag i det här nu. Jag är jättepeppad :)



Carro - bebis i magen ♥

Okej, men se de som ett framsteg, att gå ut och ha kul. :)



URL: http://norbergcaroline.blogg.se/




Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?