Internet. Jippi!
Publicerat den

Imorse vaknade vi kl.07:54 av att min mobiltelefonringde. Det var en snubbe från Telia som skulle installera vårat bredband. Så nu har vi bredband i lägenheten, men ingenting annat. Telefonen och digitalboxen fungerar inte förrän imorgon, men längtan är inte så lång tack och lov. Digitalboxen bryr jag mig inte så mycket om, men det är ju bra om man har telefon.

Annars händer det inte så mycket för tillfället. Jag skrev ett kort litet inlägg i bloggen som Björn och jag har gemensamt. Det var länge sedan vi skrev i den och jag tyckte att det var dags att skriva lite. Jag har även bytt design på den, men den är bara tillfällig. Tänkte ändra den sen när jag blivit mer bekant med hur man designar bloggar.






Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?