What the f*ck?
Publicerat den


Igår fick jag ett samtal från mamma om att en elräkning i mitt namn hade kommit hem till dem. De gällde lägenheten som jag och Richard bodde. För det första så ska jag inte längre stå på den och för det andra så förstår jag inte hur den kunde komma till mina föräldrar när det inte gäller den adressen. Sen är jag ju skriven i Nybro. Jag ringde därför till elbolaget och sa åt dem att ta bort mig, så nu står han ensam på den. Jag tänker fan inte betala någonting om han missköter sig.



Ellie

Det kan vara frustrerande att inte bli gravid när man önskar. Men jag tipsar dig om att försök att inte tänka på det så mycket. Minns inte vad det var men vetenskapen säger att det tar ett X antal månader innan man blir gravid med en ny partner. Så att bli gravid på ett one night stand är ovanligt egentligen. Det tog mig 7-9 månader innan jag blev gravid med Fredrik. Så vänta du med en sådan där klocka :)

Och om du inte lyckas på två år eller hur det är så får du gå till en klinik som testar dig hur stor chansen är, och även din kille då.



URL:




Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?